kalendarzWitaj dziś jest czwartek, 13 sierpnia 2020 r.   Imieniny: Elwiry, Hipolita, Radosławy dodaj do ulubionychdodaj do ulubionychenglish versionenglish version



forum
stronę odwiedziło:
3203835 osób

Aktualności branżowe

2020-03-31 WYNIKI POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO DOT. 2-LETNIEGO PROGRAMU INFORMACYJNO-PROMOCYJNEGO EUROPEJSKIEGO MIĘSA DROBIOWEGO PN. „DRÓB Z EUROPEJSKIM PASZPORTEM” NA RYNKACH CHIN, HONGKONGU I JAPONII

Informujemy, że w dniu 25 marca 2020 w postępowaniu przetargowym na przygotowanie i realizację 2-letniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego europejskiego mięsa drobiowego pn. „DRÓB Z EUROPEJSKIM PASZPORTEM” na rynkach Chin, Hongkongu i Japonii do biura KRD-IG wpłynęła 1 oferta.

 
Ocena Ofert dokonana została dwuetapowo:
I ETAP OCENY – OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW FORMALNO-PRAWNYCH.
Ocena dokonana została poprzez weryfikację złożonych w ofercie dokumentów niezależnie przez 2 członków Komisji Oceniającej KRD-IG na podstawie listy wymaganych dokumentów poświadczających spełnienie warunków formalno-prawnych zamieszczonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz listy działań i ich efektów zamieszczonej w opisie działań stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (tzw. pakiety robocze). 
 
II ETAP OCENY – OCENA JAKOŚCI OFERTY.
Ocenie jakościowej poddana została oferta, która pozytywnie przeszła weryfikację spełnienia warunków formalno-prawnych oraz kompletności działań.
Ocena dokonana została przez 4 członków Komisji Oceniającej KRD-IG na podstawie złożonych ofert.
 
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego dotyczącego przedmiotowego programu podmiotem, który wygrał jest Partner of Promotion sp. z o.o. (w konsorcjum z GLOBAL MARKETING CONNECTIONS Inc., gdzie Partner of Promotion sp. z o.o. jest Liderem Konsorcjum, GLOBAL MARKETING CONNECTIONS Inc. jest Członkiem Konsorcjum).
 
Gratulujemy Zwycięzcy!
Copyright © 2009 Krajowa Rada Drobiarstwa
Projektowanie stron Toruń